حرفای بابا قوری
حرفای بابا قوری
 
قالب وبلاگ
نويسندگان
لینک دوستان

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان حرفای بابا قوری و آدرس nafaseabi.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





                     

عشق

یه دوست

سلام
چه زیباست نوشتن وقتی میدانی او میخواند, چه زیباست سرودن وقتی میدانی او میشنود,چه زیباست دیوانگی برای او وقتی میدانی او میبیند
حتما بهم سربزن...
محبت می کنی اگه منو با نام ::حرفای بابا قوری:: لینک کنی
منتظرتون هستم

                          

 امیدوارم بتونم با نوشتن مطالب مختلف موجب سرگرمی و خوشنودی دوستان عزیز باشم .

        



نظرات شما عزیزان:

مصطفی
ساعت23:19---8 فروردين 1392
دلم کسی رامیخواهدکسی که ازجنس خودم باشد...


دلش شیشه ای...

احساسش بارانی...

گونه هایش بارانی...

دستانش کمی سرد...

نگاهش ستاره باران باشد...

دلم یک ساده دل میخواهد...

یک بی همتا..

میخواهم انسان باشد...

میخواهم فقط گاهی دوای دردم باشد...

همین...فقط همین


negin
ساعت9:08---13 تير 1391
مرا ببوس !!
نه يک بار که هـــــزار بار …
بگذار آوازه ي عشق بازيمان ..
... چنان در شهر بپيچد ...
که روسياه شوند ..
آنها که بر سر جدايي مان .....
شرط بسته اند .. !!


پرسون باکس افزایش بازدید
ساعت0:07---31 ارديبهشت 1391
با عرض سلام خدمت شما مدیر گرامی

قبل هر چیزی باید نهایت تشکر رو از شما بکنم واقعا شما یکی از مدیران نمونه در طراحی سایت و مطالب روز هستید

دوست عزیز من مدیر لینک –پرسون باکس هستم خیلی از سایتتون خوشم اومد

می خواستم اگه به ما افتخار بدید وارد سایت حقیر شده و کد مارو در اخر ویرایش قالبتون قرار بدهید

http://parsonbux.rozblog.com/

مزایای قراردادن لینک ما در سایتتون

ثبت وبلاگ و سایت شما به بیش از 350 موتور جستجوگر

بازیید روزانه 1 ملیون کاربر به سایت یا وبلاگ شما

.افزایش رتبه گوگل در عرض 3 روز رتبه اول ایران همه بصورت رایگان

ارسال لینک در روز بیصورت بی نهایت

و در اخریک خسته نباشید ویژه فدات بشم عاشق سایتت شدم



مینا و مونای باحال
ساعت10:07---28 ارديبهشت 1391
سلام من لینکت کردم تو هم مارو لینک کن به نام شادی و تنهایی

لينك باكس واردنس
ساعت16:01---14 ارديبهشت 1391

لينك شما در باكس ثبت نشد

دلايل :

1 : قرار ندادن لينك ما در وبلاگ


dony
ساعت15:44---13 ارديبهشت 1391
من شما را با اسم حرفای بابا قوری لینک کردم
پاسخ:ممنون عزیزم منم دیروز لینکت کرده بودم


آروین
ساعت12:35---10 ارديبهشت 1391
سلام.واقعا چه خوبه آأم واسه یه نفر بنویسه و اونم بخونهپاسخ:ممنون عزيزم باشه حتما شما رو لينك ميكنيم nafas

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ برچسب:, ] [ ] [ بابا قوری ]
.: Weblog Themes By Pichak :.

درباره وبلاگ

به وبلاگ من خوش آمدید
امکانات وب

ورود اعضا:

<-PollName->

<-PollItems->

آمار وب سایت:
 

بازدید امروز : 99
بازدید دیروز : 34
بازدید هفته : 177
بازدید ماه : 176
بازدید کل : 7956
تعداد مطالب : 90
تعداد نظرات : 25
تعداد آنلاین : 1